"A biztonság szakértelme a szakértelem biztonsága"

+36 30 301 2874

Felhasználási és Szerződési Feltételek, adatkezelés

A Főnix Tűzvédelmi Kft. webáruház böngészésével és használatával Ön tudomásul veszi a honlap használatára és szolgáltatásaira vonatkozó általános szerződési és felhasználási feltételeket, az adatkezelési feltételeket és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el, és minden pontjával egyetért.

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni portálunknak, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat,  amennyiben  minden pontjával egyetért,  és  kötelező érvényűnek  tekinti magára  nézve.  Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a  jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után.

Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre,  nem kerül iktatásra,  de PDF formátumban letölthető és kinyomtatható. Magatartási kódexre nem utal.

Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

Az üzemeltető adatai:

Név Főnix Tűzvédelmi Kft – továbbiakban üzemeltető

Székhely: 2252 Tóalmás Kossuth Lajos Utca 50

Adószám:14992186-2-13

Cégjegyzékszám:13-09-151033.

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Közösségi adószáma: HU14992186

email cím: info@fonixtuzvedelem.hu

Telefon: +36/30-301-2874

Kapcsolattartó:Fodor Sándor

Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató:

Minibolt Informatikai Bt.
Székhely: 2030 Érd, Ungvári utca 39
Email: info@minibolt.hu
Telefon: 06/20-234-4240

II.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház tűzvédelmi felszereléseket berendezéseket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.
Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.

III. Regisztráció

1. Vásárlás regisztrációval a regisztrációs űrlap kitöltésével: felhasználónév, és emailcím megadásával, amiről e-mailben visszaigazolást kap.

Regisztráció után regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését.

2. Vásárlás regisztráció nélkül.
Lehetőség van  regisztrációra a vásárlás folyamata alatt, a termék kosárba helyezése után.

 

IV. Vásárlás - rendelés -  fizetés menete

 

1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése


Ha már regisztrált, úgy regisztrált vásárlóként felhasználónevével és jelszavával lépjen be és kezdje meg a vásárlást..   A termék kosárba helyezése után ( ezen a ponton is regisztrálhat) vagy folytatja a vásárlást vagy a "Rendelés" gombra kattint.

2. A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése

A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog.
Kosarának tartalmát bármikor törölheti. a termék előtti "Eltávolítás" négyzetre kattintva. (a kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).
Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy a "Rendelés" gombra kattintva ezt megteheti.

3.  Rendelés lépései

3.1 Az adatok megadása:  A  "Rendelés" gombra kattintás után amennyiben még nem vásárolt a webáruházban,  itt megadhatja szállítási és számlázási címét, vagy a már  korábban megadott adatait módosíthatja és megjegyzést is fűzhet a rendeléshez.

Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Természetesen a felhasználó a megadott adatok javítását a webáruházban található "Fiók karbantartása" menüpontban elvégezheti. Az adatokat csak először kell megadni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni.

3.2 Szállítás

Házhozszállítás

Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a pontos szállítási költségről, illetve a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után emailben értesítjük.

3.3  Fizetés: kiválaszthatja a megrendelés teljesítésének fizetési módját, de előtte még áttekintheti a rendelés adatait.

Választhat:

3.3.1 Utánvét  -  Készpénz

A  megrendelt termékek vételárát, valamint a házhozszállítás díját a vásárló a postásnak fizeti ki készpénzben.

3.3.2  Banki utalás

Webáruházunkban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt a Főnix Tűzvédelmi Kft. OTP Bank-nál vezetett 11742063-29903775 számú bankszámlaszámára kell utalni.

Az utalás kedvezményezettje a Főnix Tűzvédelmi Kft. Az utalás közlemény rovatában a következőket kell feltüntetni: Vásárlás webáruházból  – Megrendelés azonosítószáma:

A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra.

4. A szerződési feltételek elfogadása

Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia  a szerződési feltételeket, amely egyben azt is jelenti, tudomásul veszi, hogy  a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. „Rendelés elfogadása” gombra kattintva adható le a rendelés.

  Amennyiben szükséges, a rendelés a „Vissza” gombbal módosítható és a rendelést bármikor megszakíthatja, és kosarának tartalmát törölheti.

Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók.

6. Visszaigazoló email a rendelésről.  A Webáruház a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld egy proforma számával a megadott email címére. Ha az email nem érkezne meg célszerű a spam mappát megnézmi.

V. A termék átvétele, fizetés, szállítási díjak

1. Házhozszállítás futárszolgálattal/postával

Házhozszállítás díja:

A webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítását a DPD végzi, A szállítás díja átutalás esetén: 1300 Ft.

Utánvét esetén: 1890 Ft.

Amennyiben a csomag értéke meghaladja a 30.001 ot a szállítás díja 1970.-

Amennyiben a csomag súlya meghaladja a 25 kg-ot a szállítás költségéről személyesen vagy emailben értesítjük.

A termékek szállítási határideje:

Amennyiben a megrendelt termék státusza „Készleten”, úgy a termékek szállítási határideje 5 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben a kiszállítás e határidőkön belül nem tud megvalósulni, a Szolgáltató ügyfélszolgálata tájékoztatja a Vásárlót és egyeztetnek a megrendelés teljesítésének további menetéről.

Házhozszállítás esetén a termékeket a Szolgáltató munkatársa csomagolja be, mely szolgáltatásért külön díj nem kerül felszámításra. Valamennyi csomag esetében mellékelten megtalálható a vásárlásról szóló blokk, és/vagy a termékek vételárát, valamint az egyéb járulékos költségeket tételesen tartalmazó áfa-s számla.

Külföldi címre szóló megrendelés esetén a szállítási díjakról a Szolgáltatónak küldött e-mailben lehet érdeklődni.

VI.  Garancia, jótállás, szavatosság

Minden termékre rendeltetésszerű használat esetén 1 év garanciát biztosítunk, az átvétel dátumától kezdve.. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk.

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a használati útmutatót!

A kapcsolatos jogszabályokat itt olvashatja el:

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

 

főbb szabályai:

A vállalkozás a szerződésben a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.  A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 ( tizenöt) napon belül elvégezze. A vásárló  kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A vállalkozás a vásárló  bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről köteles jegyzőkönyvet felvenni. Jegyzőkönyv minta

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

 

VII. Elállás joga

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy)  munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Főnix Tűzvédelmi Kft  köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül a szállítási költséggel együtt.. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

Elállási jog gyakorlásának menete


Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 2252 Tóalmás Kossuth Lajos Utca 50 – email:  info@fonixtuzvedelem.hu

. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.


Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja; mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő 14 napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

VIII. Adatkezelés

1. Általános tudnivalók
A  Főnix Tűzvédelmi Kft  webruház üzemeltetője: továbbiakban Üzemeltető - tiszteletben tartja az oldalt felkereső személyek - továbbiakban Felhasználó - személyes adatokhoz fűződő jogait.
Jelen nyilatkozat információt nyújt, hogy Üzemeltető milyen adatokat tart nyilván, miként használja fel, továbbá az adattovábbításról és a Felhasználó által kért adatmódosítás és adattörlés lehetőségéről ad tájékoztatást.
Az adatfelvétel, felhasználás és továbbítás a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően történik.
www.fonixtuzvedelem.hu  oldal látogatásának és használatának feltétele, hogy a látogató előzetesen elolvassa és elfogadja jelen Adatvédelmi Nyilatkozat teljes tartalmát.

2. Adatok felvétele, felhasználása és továbbítása
a., Adatfelvétel és felhasználás
A www.fonixtuzvedelem.hu  oldalról történő megrendeléshez regisztráció szükséges. A regisztrációkor megadott adatok a számla kiállításához és a megrendelt termék kiszállításához szükségesek.
A személyes adatok megadása minden esetben önkéntes, az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása, amelyet adatai megadásakor ad meg.
Az adatok kezelője  a  Főnix Tűzvédelmi Kft.
Regisztrációkor és megrendeléskor megadandó személyes adatok:
- Név
- Számlázási és szállítási cím
- Telefonszám
- E-mail cím
- Cég esetében:   - cégnév és adószám
Félbehagyott regisztráció vagy az adatok megadása esetén az oldal elhagyásával személyes adatot nem tárol el rendszerünk.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
b., Adattovábbítás
Az oldal használata során rendelkezésünkre bocsátott személyes és név nélküli adatait bizalmasan kezeljük, biztonságosan tároljuk, a Felhasználó hozzájárulását meghaladó módon  nem használjuk fel és nem továbbítjuk harmadik fél részére.
Kivételt képez ez alól a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok Postának/futárszolgálatnak történő továbbítása. Ezen adatok a következők:
- Név
- Szállítási cím
- Telefonszám
A megrendelés teljesítését a  Főnix Tűzvédelmi Kft. végzi.

3. Adattárolás, adatmódosítás és törlése
Az Adatvédelmi törvény értelmében  Felhasználónak jogában áll rögzített adatairól tájékoztatást kapni.
Jogában áll adatainak törlését, helyesbítését kérni, ezt bármikor írásban megteheti.
Adatait a megadástól számított 5 évig őrizzük meg, amennyiben erről másképp nem rendelkezik.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Felhasználó által megadott adatok valótlansága, hiányossága vagy pontatlansága illetve a jelen Nyilatkozatban foglalt feltételek  vagy a vonatkozó jogszabályok megsértése esetén nem áll módunkban felelősséget vállalni!
A rendszert érő bármilyen támadásból, jogosulatlan behatolásból származó adatbázis sérülésért, adatlopásért vagy egyéb kárért felelősséget nem áll módunkban vállalni.

4. Tájékoztatás
Az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt rendelkezésekre a magyar jog előírásai az irányadóak. Amennyiben vita esetén a felek békésen, peren kívül  megegyezni nem tudnak, a jogviták eldöntése a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező magyar bíróságok előtt történik.
Az Üzemeltető jelen Nyilatkozatban foglalt rendelkezéseket - a vonatkozó jogszabályok keretein belül - bármikor módosíthatja, mely módosításokat a Felhasználó az oldal megnyitásával tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Adatvédelmével kapcsolatban   a +36/30-301-2874 elérhetőségen szívesen állunk rendelkezésére.

IX. Biztonság

A  webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

X. Jogviták rendezése

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Partnereink